I år er der specielt 2 ændringer alle skal være opmærksomme på.
Det er ikke længere tilladt at køre i bil fra Lungomare (strandvejen) og ned gennem Aquilia, og af samme årsag er det ikke tilladt at parkerer lige før sandet.
Det er nu muligt at betale med kort - Visa/Mastercard etc - i Baren. Handler du i Strandbaren, så får du en seddel med, som skal indbetales i Baren ved Scenen inde på Aquilia. Det fungerer rimeligt enkelt.
Stranden har fået et gevaldigt løft. Strandstolene er kommet tættere på havet - prisen er så længere gang til Strandbar og Bruser.
Ellers ligger vores område præsist som det plejer, lige syd for Aquilias, efter en snor, som i år er blevet sat på nye pæle så Aquilias gæster ikke bare kommer til at gå ind til os. Adgangen er også forbedret med "fortorv" helt ned til vores område.
Også Strandbaren har fået et løft, den gamle terrasse er væk, og der er nu mere tidsvarende sand mellem stolene som står under nye flotte store parasoller.

Et lille minus er måske priserne - de har også fået et løft. En Aperol Spritz, serveret med meget is i et plastikkrus - 8 Euro. Jeg turde slet ikke købe en øl efter den oplevelse.
Håber I alle får glæde af vores strand i løbet af sommeren.
/Kristian